پوشاک آرمان
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

سوالات متداول

در زیر لیستی کامل از سوالات متداول کاربران آورده شده است:

۱- چگونه می توانم مشخصات کاربری و آدرس ایمیل خود را تغییر دهم؟

با آدرس ایمیل خود (یا شماره تلفن همراه) وارد حساب خود شوید. روی “نمایه” کلیک کنید و “ویرایش اطلاعات شخصی” را در صفحه “اطلاعات شخصی” کلیک کنید.

۲- آیا برای خرید در فروشگاه پوشاک آرمان باید عضو این فروشگاه باشم؟

آره. قبل از خرید ، شما باید با استفاده از شماره تلفن همراه یا ایمیل در سایت ثبت نام کنید.

۳- چگونه می توانم رمز ورود خود را بازیابی کنم؟

بر روی “بازیابی رمز عبور” کلیک کنید. برای ارسال و یادآوری گذرواژه خود ، ایمیل یا شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. پس از دریافت پیام کوتاه یا پیوند بازیابی که از طریق ایمیل ارسال شده است ، می توانید یک رمز ورود جدید وارد کنید.

۴- چگونه می توانم سفارش خود را لغو کنم؟

می توانید سفارشات یا تحویل هایی را که از ارسال آنها به نمایه کاربری خود امتناع کرده اید ، لغو کنید. برای دیدن مراحل لغو می توانید به توضیحات بیشتر سایت مراجعه کنید.

۵- تحویل پوشاک آرمان اکسپرس به چه معناست؟

آرمان دِرِس (فروشگاه پوشاک آرمان) سفارشات را فوراً به تهران و برخی از پرجمعیت ترین شهرهای ایران مانند اصفهان یا مشهد تحویل می دهد. سفارشات شما در صورت احراز شرایط زیر ظرف ۲۴ ساعت کاری تحویل داده می شود: کالای خریداری شده در انبار پوشاک آرمان موجود است. در غیر این صورت زمان تحویل از انبار فروشنده به انبار فروشگاه آنلاین پوشاک آرمان به زمان تحویل اضافه می شود. “شما همچنین می توانید هزینه سفارش را با کارت های بانکی خود در کارت خوان پرداخت کنید.”

۶- در صورت تأخیر در ارسال کالا ، چگونه به آنها اطلاع داده می شود؟

اگر مورد تا تاریخ انتخابی شما آماده حمل نباشد ، صبح همان روز پیام متنی و نامه الکترونیکی برای شما ارسال می شود تا به شما اعلام کند که سفارش به تأخیر افتاده است.

این لیست توسط تکمیل می شود.

اگر در فرم بالا سوالی ندارید ، می توانید با شماره ۰۹۳۶۴۳۹۱۰۷۵ یا ایمیل info@armandress.ir تماس بگیرید.